Als dromen geen bedrog zijn... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Als dromen geen bedrog zijn... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Als dromen geen bedrog zijn...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

07 December 2008 | Nederland, Utrecht

Nog even en dan vliegen we onze droom tegemoet: vader en moeder worden van Samuël Caleb James Baggermans. Zoonlief is nu nog heel abstract: één korzelig fotootje. Maar op 11 december krijgen we een 3-D beeld van hem. We kunnen niet wachten...

Dit vooruitzicht maakt het afscheid nemen van al onze lieve familie & vrienden draaglijk. Het medeleven is hartverwarmend. We realiseren ons dat dit échte rijkdom is!

We vertrekken dus vanuit Nederland met een rugzak vol liefde, wensen en cadeaus. Een beter startpunt bestaat niet. Maar of we in dromenland mogen blijven, merk je snel genoeg als je deze weblog leest?!

Frank en Elise

  • 08 December 2008 - 11:16

    Schinkeltje:

    Nog twee dagen... heel spannend. Ik wens jullie heel veel plezier en succes de komende tijd. Ik zal jullie en kleine Samuel zeker blijven volgen. En laat gauw weten wanneer ik Samuel in levende lijve zal zien.
    Succes met de laatste dingetjes en dan naar een nieuw hoofdstuk in jullie leven.

    Dikke Zoen

  • 08 December 2008 - 11:24

    Cosmas:

    Het gaat nu echt gebeuren!
    Deze weblog heb ik alvast bij mijn favorieten geplaatst.
    Geniet er van!

  • 08 December 2008 - 11:25

    Arma:

    Jullie zoon ziet er in ieder geval als een droppie uit! Jullie stralen helemaal!

    Veel geluk!
    Arma

  • 08 December 2008 - 11:29

    Danne:

    Krijg steeds weer kippenvel, echt super voor jullie! Heel spannend, bijzonder, eng, fantastisch....laat het over je komen en geniet! Veel liefs en dikke kus voor alle drie!

  • 08 December 2008 - 14:44

    Astrid En Jacques:

    Lieve Frank en Elise,

    Wat een ontzettende spannende tijd voor jullie! Heel bijzonder om Samuel nu al te kunnen zien, wat een lieverd. Wij wensen jullie heel veel liefde, plezier en geluk toe!

  • 08 December 2008 - 15:17

    Karin:

    Hey Elise en Frank..

    Ik zit nog op mijn werk en dacht..nog even mijn mail van thuis bekijken en zie ineens jullie bericht!!!Wat spannend allemaal...Woensdag zitten jullie in het vliegtuig!!! Ik wens jullie een hele fijne tijd in Nairobi met zijn drietjes en ik ga jullie site zeker lezen..

    Groetjes van Karin Schroeder.

  • 08 December 2008 - 16:04

    Natasja:

    Wat fijn deze blog. Dat wordt me eerste blog die ik elke dag zal bij kijken.
    Jullie zijn natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar de eerste kennismaking en wij uiteraard ook! Denk lekker aan jezelf, geniet zoveel je kan, en doe het rustig aan. Veel liefs,
    Natasja

  • 08 December 2008 - 20:34

    Lilian En Koos:

    Super bijzonder wat jullie te wachten staat en hoe jullie naar dit moment hebben toegeleefd en eigenlijk ook gewerkt. Wij hopen dat jullie een hele mooie tijd samen, en met Samuël, gaan hebben in Kenia. Geniet! Liefs Koos en Lilian

  • 08 December 2008 - 20:36

    Lilian:

    En natuurlijk ook daarna, dan zien we jullie zoontje graag eens! (Dat dacht ik wel, maar vergat ik er bij te zetten :-)).

    Liefs Lilian

  • 08 December 2008 - 21:11

    Saskia Van 't Hof:

    Wat een lekker ding... ik bedoel natuurlijk Samuël!
    Heel veel geluk en plezier met z'n 3-en! Geniet er met volle teugen van!

  • 09 December 2008 - 05:59

    Tom En Monique Geert:

    Hoi Frank en Elise,

    Nog even en jullie reizen af. Wij zitten zelf vanaf 3 okt in Nairobi voor de adoptie van onze zoon Maliek. We zullen jullie ongetwijfeld nog wel tegen komen. Alvast een goede reis toegewenst.

    Tom en Monique


  • 09 December 2008 - 16:03

    Ilse:

    Lieve Frank en Elise,

    een hele goede reis gewenst morgen! En succes met het afscheid van Senna! Ik leef met jullie mee en ben zo benieuwd hoe de ontmoeting zal zijn donderdag!
    Liefs

  • 09 December 2008 - 16:52

    Eline & Pepijn:

    Op naar het avontuur van ouderschap! Vergeet niet te genieten van elkaar, ook als het even tegen zit. Veel zoenen,
    Eline & Pepijn

  • 09 December 2008 - 20:12

    Gerald En Marjon:

    Wij wensen jullie morgen een fijne reis. Geniet van de bijzondere momenten. We zijn benieuwd naar ons nieuwe neefje. We zullen de site zeker volgen.

  • 09 December 2008 - 22:04

    Ilse En Robert:

    Ha lieve Vonkie en lieve Frank,

    Haha dit lukt mij zelfs!Geweldig dat we jullie en Samuel zo kunnen volgen. Super! Nogmaals al het goede en we denken aan jullie.
    Veel liefs en dikke kussen


  • 10 December 2008 - 20:16

    Lieke:

    En ging de reis goed?
    Heel veel plezier morgen.

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samuel en Caleb

Dag allemaal, Op 17 juli as ontmoet ik mijn ouders en broer Samuel voor het eerst. Dat zal wel even wennen zijn. We gaan veel leuke dingen doen met elkaar en Kenia verder verkennen. Onze avonturen & foto's zetten we op deze weblog. Dan leren we elkaar alvast een beetje kennen. Tot mails/ziens! Groetjes, Frank, Elise, Samuël en Caleb

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 199363

Voorgaande reizen:

11 Juli 2012 - 11 Januari 2013

Ons tweede wonder!

Landen bezocht: