Nederland heeft er een stoere hollander bij! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Nederland heeft er een stoere hollander bij! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Nederland heeft er een stoere hollander bij!

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

27 Februari 2013 | Kenia, Nairobi

Zojuist het paspoort voor Caleb opgehaald! Hij vindt het een heel interessant boekje. Gelukkig maar, want nu is hij voor altijd Nederlander!

Nog meer goed nieuws: op zondag 3 maart vliegen we nu met 100% zekerheid naar Nederland. Ik neem de Keniaanse zon mee in m'n koffer, dus ook voor jullie een prettig vooruitzicht :-).

• 27 Februari 2013 - 15:00

Aad:

Caleb
    van harte en mooi dat je snel naar Nederland komt, we wachten allemaal op je en willen je graag zien!

wel gedragen in het vliegtuig he!

tot gauw en dikke knuffel voor je ouders en grote broer

Aad en family!!

PS Esther zal ook zondag avond op Schiphol aankomen uit Madrid om uur of 9!!

• 27 Februari 2013 - 15:00

Aad:

Caleb

wel gedragen in het vliegtuig he!

tot gauw en dikke knuffel voor je ouders en grote broer

Aad en family!!

PS Esther zal ook zondag avond op Schiphol aankomen uit Madrid om uur of 9!!

• 27 Februari 2013 - 16:00

Tinie:

Hoi Caleb,
    Proficiat met je paspoort en ik hoop dat je in Nederland heel gelukkig mag worden. Kus en ook een voor je broer en ouders.

• 27 Februari 2013 - 16:06

Mieke:

Wat FIJN!!!!!! Kom maar heel snel naar Nederland. Niet schrikken als je uitstapt uit het vliegtuig het is hier namelijk wel erg koud. Rond de 2 graden. Geniet nog flink van jullie laatste dagen daar. Tot snel!!!!
    Goetjes.

• 27 Februari 2013 - 16:14

Elise Janszen :

Hoi hoi,
    Joepieeeeeeee gefeliciteerd!! Geweldig nieuws.
    Leuk jullie weer te mogen zien.

Liefs familie Janszen

• 27 Februari 2013 - 17:30

Andrea Janssen:

Wat een top nieuws. We hopen jullie vlug weer te zien in ons koude Nederland (maar dat komt goed met die zon die je mee gaat brengen!)

Henry, Andrea, Marc, Bart en Coen Janssen

• 27 Februari 2013 - 17:49

Irene:

Gefeliciteerd, mooi bericht.
    Voor straks welkom in Nederland.

• 27 Februari 2013 - 19:03

Serva En Toon:

Hallo Caleb, Samuel, Elise en Frank. Wat fijn dat Caleb eindelijk zijn paspoort heeft en jullie naar Nederland komen. Wij wensen jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe en een heel mooie toekomst met z'n viertjes!
    Groetjes van Toon en Serva

• 27 Februari 2013 - 19:42

Edith:

Super!
    Wij wensen jullie een goede terugreis, een een fijne thuiskomst.

Groetjes, Frank - Edith - Wessel em Milan Coppens

• 27 Februari 2013 - 21:10

Zr. Pauline Martens:

Caleb proficiat met dit mooie boekje( document ).
    Frank Elise voor jullie een grote zorg minder, en lekker weer naar huis.
    Samuel is misschien ook wel weer blij om terug te gaan!
    Dit grote avondtuur zit er dan bijna op. Het is toch een heel gedoe om een kind te mogen krijgen op je naam, maar het is gelukt.
    Ik wens jullie een goede reis terug, en behouden aankomst!
    Een hartelijke groet, en kluffel voor Samuel en Caleb..
    Zr. Pauline.

• 27 Februari 2013 - 23:17

Andre En Joke.:

Lieve Caleb,Samuel,Frank en Elise,eindelijk kunnen jullie weer naar huis.
    een goede terugreis tot snel in Wijchen.

Lieve groeten Andre en Joke