Pieter van den Hoogenband II - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Pieter van den Hoogenband II - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Pieter van den Hoogenband II

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

19 December 2008 | Kenia, Nairobi

Vandaag met onze zoon ‘gezwommen’. Dat was erg lachen en hij blijkt talent te hebben. Pieter kan dus rustig stoppen, wij zorgen voor vervanging. Ter vermaak een filmpje voor jullie.

Let op het t-shirt dat Samuël aan heeft. Het is gemaakt door Heidi (Houterman). Leuk he! We gingen daarom vandaag ook naar de Nederlandse Ambassade om te melden dat we een tijdje in Kenia blijven. We hadden het eigenlijk wel kunnen weten; die was gesloten. Volgende week gaan we er nog eens heen.

Aangezien het zo druk was op de weg vanwege de kerstvakantie en kerstinkopen, nam onze vaste taxichauffeur een verkorte route door een sloppenwijk. Dat was de eerste keer dat we het arme Nairobi zagen: overal ‘winkels’ (eerder stalletjes) met allerlei nieuwe gebruikte spullen. En ondanks de armoede zag het er heel gezellig uit. Mensen staan op straat te kletsen en te lachen. Kinderen spelen met zelf gemaakt speelgoed. Maar hoe ontspannen het er nu ook uitzag, hier ga je niet even uitstappen of ’s avonds shoppen.

Frank heeft gisteren een heel leuk introductiegesprek gehad met zijn manager bij Telkom Kenya/Orange. Frank wordt Deputy van de Corporate Sales Divisie. De focus ligt op het aanbrengen van structuur binnen deze afdeling, inclusief strategisch meedenken en inhoud leveren voor overheidsprojecten. Vrij divers en tevens erg interessant. We genieten nog even van alle vrijheid voordat Frank op 11 januari gaan beginnen.

• 19 December 2008 - 17:34

Lucie Laan:

wat zullen opa en oma trots zijn. Proficiat hoor!
    Het manneke begint zich steeds meer p zijn gemak te voelen, zo te zien, Heel veel plezier met dit stukje blijheid.

• 19 December 2008 - 18:01

Tamarinde:

In februari een wedstrijdje???

• 19 December 2008 - 18:13

John:

Ik zie het al helemaal voor me op het strand. hij kan wel heel aanstekelijk lachen.

• 19 December 2008 - 18:17

Mariken:

ik ben VERLIEFD!!

wat een droppie hè
    Zo is elke dag een feesje!!
    En tegek dat Frank zo'n mooie job krijgt, maar eerst nog ff maximaal genieten van deze 'vakantie'!!
    xx

• 19 December 2008 - 19:05

Papa En Mama:

Het was weer genieten van onze kleinzoon, wij proberen iedere keer als eerste met reaktie uit de bus te komen, maar het lukt ons tot op heden niet,doch, wij weten zeker een dezer dagen zal het ons wel lukken.Oma zou heel graag les willen komen geven, want zij heeft vele diploma,s !!!!!!
    Fijne avond en een dikke kus voor jullie alle drie.
    Liefs papa en mama.

• 20 December 2008 - 13:09

Madelon:

Ha lieve Elise (en Frank maar jou ken ik nu alleen van de filmpjes;)

Eindelijk even tijd om je weblog te bekijken. Heb alle blogs gelezen en video's bekeken!! Wat een enorm lekker smoeltje heeft Samuel! He's soooo cute! Moest enorm lachen om het zwembad filmpje en de foto :) Het lijkt erop alsof jullie puzzeltje echt compleet is en dat er een fijne klik is met samuel en het land en de mensen waar hij is opgegroeid. Strakjes de eerste kerst samen vieren! Ik ben superdruk geweest voor KPN maar nu ff rust. Mag 1e kwartaal weer terugkomen om mijn eigen plan uit te voeren (erg top) en het zou me niks verbazen als dat langer gaat duren. Kerstdagen wel zonder Hans :( maar er is voor alles een laatste keer zullen we maar zeggen. Ik wens jullie fijne dagen en hou zeker de blog in de gaten! Gaan we in t nieuwe jaar ff skypen!
    Veel geluk, Madelon XX

• 20 December 2008 - 14:47

Marcel En Ellen:

Hoi,

wat een leuk filmpje; en wat een aanstekelijke lach heeft jullie kereltje!Heel mooi om te zien dat zijn houding naar jullie steeds opener wordt. Hij begint ook echt te genieten. Wij zijn trots op zo'n leuk achterneefje; hij brengt 'kleur' in de familie!!