Dag 2012, Hallo 2013! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Dag 2012, Hallo 2013! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Dag 2012, Hallo 2013!

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

30 December 2012 | Kenia, Nairobi

Lieve allemaal,

Samen met ons bezoek uit Nederland, GertJan, Sandra, Matthew en Joseph hebben we een leuke Kerst gevierd. Op Kerstavond zongen we kerstliedjes, keken we een kerstfilm en aten we zelf gemaakte saucijzenbroodjes. Matthew en Joseph bleven bij ons logeren en zo hadden we opeens 4 Kerstcadeaus in huis! Op 1e Kerstdag ontbeten we dus met z’n 6-en, inclusief kaarsjes en Kerststol. Daarna gingen we naar GertJan en Sandra in het Fair View Hotel om aan het zwembad te liggen met z’n allen. Fair View Hotel is het mooiste & groenste hotel in Nairobi, inclusief een rijke historie. Het bewijs hangt in de vorm van foto’s aan de muur. Daar hebben we ons de hele dag uitstekend vermaakt. Op 2e Kerstdag hebben we de familie van Wijk uitgezwaaid. Zij zijn nu vakantie aan het houden in Kenia. Daarna hebben we Kerst voortgezet bij adoptievrienden. Ook dat was gezellig en helemaal in de Kerstsfeer, ook al kwam de regen met bakken uit de hemel…

Nu is december bijna ten einde en kijken we terug op een wel heel bijzonder 2012! Met zoveel geweldige momenten en met als het hoogtepunt de komst van Caleb in onze familie. We grijpen Oud & Nieuw dan ook graag aan om iedereen te bedanken voor de lieve berichtjes, Skypegesprekken, kaartjes, cadeaus, kaarsjes, het duimen, de gebedjes etc. Jullie betrokkenheid, steun en liefde betekent ontzettend veel voor ons. Dank jullie wel voor jullie vriendschap!

Een paar schatten zetten graag in het zonnetje zo aan het einde van het jaar:

Onze ouders: Dankzij jullie is het kasteel bewoond, krijgen onze honden de beste verzorging, ontvangen we cadeaus en verse aanvoer van alles en nog wat als Frank weer eens in Nederland is etc. Dan heb ik het nog niet eens over alles wat jullie voorafgaand aan Kenia voor ons gedaan hebben. Plus de overvloed aan liefde die we telkens maar weer krijgen. Wat is dat toch fijn! We hopen nog heel lang en in goede gezondheid te genieten met jullie.

John & Tamarinde, Pastoor Frans Verheijen, Ernst-Jan: Mede dankzij jullie hulp kon Caleb in ons leven komen. Hij is prachtig en past perfect bij ons. Wat een cadeau!

Liek (& Pascal), Natas, Christophe, Tim, Isabelle, GertJan, Sandra, Matthew en Joseph:
Het is heel bijzonder voor ons dat jullie helemaal naar Kenia zijn gekomen om even met ons op te trekken in deze unieke periode in ons leven. We waarderen dit grote gebaar enorm!

Voor 2013 wensen we jullie allemaal heel veel vriendschap, gezondheid en voorspoed toe! Want het leven is toch echt op zijn mooist als we liefde kunnen geven & ontvangen. We kijken er naar uit om Caleb aan jullie voor te stellen en jullie een dikke knuffel te geven ☺!

PS. Bij gebrek aan beter, beginnen we op 1 januari 2013 maar met Dolfijnen te knuffelen aan de Keniaanse kust. Daarom zijn we van 31 december tot 6 januari slecht bereikbaar. We spreken je graag in het nieuwe jaar!

• 30 December 2012 - 13:09

Edith:

Hoi allemaal,

Wij wensen jullie ook het allerbeste voor 2013, Véél geluk-liefde en gezondheid,
    en hopen dat voor jullie het nieuwe jaar snel van start kan gaan in en om het kasteel.
    Succes met alles.
    Groetjes,

Frank - Edith
    Wessel - Milan Coppens

• 30 December 2012 - 14:06

Irene:

Hallo Elisa Frank Samuel en Caleb,

Voor jullie een fijne jaarwisseling en al wat goed is voor 2013.
    Genoten van je verslag.
    Helemaal toppy de foto's waarop onze kinderen staan, kadootje.

Groetjes,

Irene

• 30 December 2012 - 17:34

Zr. Pauline Martens:

Hallo Elise, Frank, Samuel en Caleb,
    Fijn weer iets te horen, het is iedere keer weer verrassend spannend,
    Ik hoop dat jullie de langste tijd gehad hebben daar, en gauw weer naar huis kunnen.
    Van harte wens ik jullie een goede jaarwisseling, een goed, succesvol, gezond en gelukkig nieuwjaar 2013 toe. Dat alles naar wens mag verlopen, en straks met z'n viertjes de toekomst voor jullie twee knullen verder gaan uitbouwen, wat hebben deze kinderen geluk om zo'n ouders te krijgen! Hoop dat de kinderen mogen groeien en bloeien, en dat de vruchten later zichtbaar mogen zijn van jullie bijzondere inzet.
    Ontvang een hartelijke groet, en liefs van mij,

Zr. Pauline

• 30 December 2012 - 21:00

Christel:

Lieve Elise, Frank, Samuel en Caleb,

Dank voor je mooie, persoonlijke verhalen in 2012! Een heel fijne jaarwisseling met elkaar (en de dolfijnen) en tot Skypes in 2013. Natuurlijk vol verwachting tot het moment dat we jullie weer 'live' zien en Caleb kunnen ontmoeten!

Liefs,
    Christel & fam.

• 31 December 2012 - 00:21

Mieke:

Wat heb je weer mooi geschreven!!!!
    Nou voor jullie kan het nieuwe jaar echt niet meer stuk.
    Jullie komen met zn 4en lekker terug naar jullie mooie kasteel.
    Maar voor nu Heeel veeel plezier en een geweldig nieuw jaar.

Groetjes Patrick, Mieke, Don en Cas van Breda.

• 31 December 2012 - 16:09

Tinie:

Hoi Elise,Frank,Samuel en Caleb,

Ook voor jullie samen een gelukkig en goed 2013. Ik hoop, dat wij in wijchen snel kennis kunnen maken met Caleb en n knuffel kunnen geven.

Liefs,
    Tinie

• 01 Januari 2013 - 11:40

Ome Sjaak En Tante Mien Belgers:

Hallo Elise,Frank, Samuel en Caleb,

Wij volgen jullie mooie verhalen met veel interesse en betrokkenheid. Wij wensen jullie alle goeds toe voor 2013 en hopen dat jullie snel naar Nederland kunnen komen met jullie 2 prachtige kinderen.

Ome Sjaak en tante Mien Belgers.

• 01 Januari 2013 - 22:26

Gerald En Marjon:

Blijft leuk om jullie verhalen te volgen! We wensen jullie ook het allerbeste voor 2013. We hebben jullie natuurlijk wel gemist tijdens de feestdagen. We hopen voor jullie dat jullie snel weer naar Nederland kunnen komen.
    groetjes Gerald, Marjon, Daan,Stijn en Maike

• 04 Januari 2013 - 17:02

Janny De Best(Vandermeulen):

Jullie allemaal een gezond 2013 gewenst.
    We hopen je gauw in Nederland weer te mogen zien.

Sjef,Janny en personeel High Care 3000