Oud en vertrouwd plekje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Oud en vertrouwd plekje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Oud en vertrouwd plekje

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

21 Oktober 2012 | Kenia, Nairobi

Het is toch alweer 3,5 jaar geleden dat we Castle Forest Lodge bezochten. We wilden dit rustieke plekje ook aan Lieke laten zien. We kwamen laat aan, net voor het donker. Jackson, Anthony en de rest van de staf kwamen ons welkom heten en we voelden ons meteen thuis. Tijdens ons verblijf hebben we niet veel gedaan: geslapen, gegeten, gerust en gespeeld. Zo ontzettend ontspannen!

PS1. Dit geldt overigens niet voor Frank want hij heeft de laatste dagen gewerkt. Met goed resultaat (zie blije foto).

PS2. We zijn ook weer veilig in Nairobi aangekomen. We hebben een heerlijke 'herfst'vakantie gehad!

  • 22 Oktober 2012 - 12:43

    Ellen Vonk:

    Geweldig weer Elise, al die reisverhalen! En wat hebben jullie toch 2 leuke kereltjes! Geniet nog van de laatste weken daar en hopelijk gaan alle procedures vlot en ben je met de feestdagen weer hier terug! Liefs uit Wijchen van ons allen.

  • 22 Oktober 2012 - 23:38

    Gerald En Marjon:

    Leuke verhalen weer. Het gaat helemaal goed daar zo te lezen. Heel fijn!. Geniet lekker en hopelijk verlopen de procedures voorspoedig. Liefs uit Schaijk

  • 23 Oktober 2012 - 09:41

    Hetty:

    Met veel plezier heb ik net de laatste verhalen gelezen en de foto's bekeken. Bij het stukje over de cobra kreeg ik wel even de kriebels. Tof om op je lijstje te zetten dat je die ook gezien hebt, maar ook wel heel eng zeg. Ruth heeft de foto's ook gezien. Ze is onder de indruk van Samuel... (Hoe oud is hij? Heeft ie z'n tand eruit? Wat een mooie haren zeg!) Ze wil 'm wel graag weer eens zien. En we zijn zo langzamerhand benieuwd naar Caleb! Maarem... geniet nog even daar! Dat gaat vast wel lukken! Liefs!

  • 23 Oktober 2012 - 09:41

    Hetty:

    Met veel plezier heb ik net de laatste verhalen gelezen en de foto's bekeken. Bij het stukje over de cobra kreeg ik wel even de kriebels. Tof om op je lijstje te zetten dat je die ook gezien hebt, maar ook wel heel eng zeg. Ruth heeft de foto's ook gezien. Ze is onder de indruk van Samuel... (Hoe oud is hij? Heeft ie z'n tand eruit? Wat een mooie haren zeg!) Ze wil 'm wel graag weer eens zien. En we zijn zo langzamerhand benieuwd naar Caleb! Maarem... geniet nog even daar! Dat gaat vast wel lukken! Liefs!

  • 23 Oktober 2012 - 09:42

    Hetty:

    Hmmmmm... Lastig he, die trage computers...

  • 23 Oktober 2012 - 14:14

    Rutger Vonk:

    Superverhalen Elise & Frank! Perfect leesvoer als ik mij verveel op het werk haha en dan nog al die safari foto's, ik word er wel behoorlijk jaloers van haha. Nog succes en veel plezier en blijf vooral Bloggen :-)

  • 23 Oktober 2012 - 22:55

    Ria:

    Wat een mooie verhalen Elise ik geniet er zo van en die dieren allemaal prachtig en de jongens genieten ook wel zo te zien geweldig wat een leuke kereltjes.
    Als je soms ooit in de buurt ben bij PKN wip dan even naar binnen ik ben zo nieuwsgierig naar jullie jongens ze zijn zo vrolijk en zo'n lieve lach hebben ze je, jullie kunnen trots zijn op jullie kanjers.

    Ik hoop je gauw weer te zien kunnen we weer even bijpraten, over van alles en ook als je weer terug ben in nederland (hopen wij ook opa en oma te zijn ) kan ik je ook misschien wel foto's laten zien.

    Ik wens jullie alle liefs toe voor de maandjes die nog komen en veel succes met alles.

    Lieve groetjes van Ria (PKN )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samuel en Caleb

Dag allemaal, Op 17 juli as ontmoet ik mijn ouders en broer Samuel voor het eerst. Dat zal wel even wennen zijn. We gaan veel leuke dingen doen met elkaar en Kenia verder verkennen. Onze avonturen & foto's zetten we op deze weblog. Dan leren we elkaar alvast een beetje kennen. Tot mails/ziens! Groetjes, Frank, Elise, Samuël en Caleb

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 199551

Voorgaande reizen:

11 Juli 2012 - 11 Januari 2013

Ons tweede wonder!

Landen bezocht: