Op safari in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Op safari in Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Op safari in Nairobi

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

04 December 2012 | Kenia, Nairobi

Film gemaakt door Natas en Christophe http://youtu.be/qFysTkiSp3s

• 05 December 2012 - 14:33

Zr. Pauline Martens:

Hallo Elise,

Kan helaas niet reageren, het verslag van 1 Dec. Sint en Piet, alsook Op safari in Kenia staan niet op de site, wel de aankondiging maar geen verslag, sorry!!!

Lieve groet,

Zr. Pauline Martens

• 05 December 2012 - 19:23

Tinie:

Hoi Elise, er is geen verslag, maar ik denk dat het filmpje tevens het verslag is van deze dag.

Erg leuk om te zien.

Samuel en Caleb

Dag allemaal, Op 17 juli as ontmoet ik mijn ouders en broer Samuel voor het eerst. Dat zal wel even wennen zijn. We gaan veel leuke dingen doen met elkaar en Kenia verder verkennen. Onze avonturen & foto's zetten we op deze weblog. Dan leren we elkaar alvast een beetje kennen. Tot mails/ziens! Groetjes, Frank, Elise, Samuël en Caleb