Niet Bokitoproof, maar wel leuk! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Niet Bokitoproof, maar wel leuk! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Niet Bokitoproof, maar wel leuk!

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

27 Juli 2012 | Kenia, Nairobi

Niet Bokitoproof, maar wel leuk!

Vandaag hebben we gevierd dat we een week met z’n 4-en zijn en al twee weken in Kenia. Samuel mocht kiezen wat we gingen doen.

Mini Zoo
Het werd de dierentuin. Of misschien beter; kinderboerderij met Afrikaans tintje. Het was er namelijk niet zo groot. We hadden na een uur ongeveer alles gezien en er waren ontzettend veel (school)kinderen. Aan hun reactie te merken waren wij waarschijnlijk de beste attractie. Het giebelen, aanstoten en aangapen ging maar door.

Niet Bokitoproof
De dierentuin was klein en overzichtelijk met hele indrukwekkende dieren. Samuel vond de leeuwen, luipaarden en giraffen het mooist. We kwamen aan toen de dieren net gevoederd werden. Daardoor waren ze heel actief/agressief. Zo kwam het Bokitovoorval ter sprake want we konden hier geen veiligheidsmaatregelen ontdekken. De hokken leken behoorlijk gammel en in vergelijking met onze dierentuinen nogal ‘old school’.

Onze wereld vergroten
Na twee weken in en rond het appartement geweest te zijn, begint het bij ons (twee ondernemende mensen) toch echt te kriebelen. We kennen onze tuin & zwembad, de Nakumatt, Shopping Mall, Art Cafe en Nederlandse School nu wel van binnen en van buiten. We zijn dan ook heel blij met ons fijne eerste gezinsuitje van vandaag. Dat smaakt naar meer. Dus, als we vannacht geen onverwerkte emoties bij de jongens bespeuren, dan willen we heel graag voor 8 augustus naar een project in West Kenia. Uiteraard met de kanttekening dat Caleb het tempo aangeeft…

PS. Vanwege problemen bij 'Waarbenjij.nu' kon ik blog nu pas plaatsen

• 28 Juli 2012 - 12:52

Hallo Lieverds.:

Hallo lieverds.

Ik had vanmorgen al geschreven maar iets heb ik denk ik niet goed gedaan,dus nog ,n keer.
    Het bezoekje dierentuin is wel leuk geweest voor Samuel en Caleb maar qua veiligheid niet voor herhaling vatbaar.De krulletjes van Samuel is toch wel veel leuker als al die kale bolletjes, vandaar misschien zoveel bekijks.Afgelopen nacht goed gegaan zodat de reis naar West Kenia kan gebeuren? We horen het wel.

Lieve gr.Papa en Mama.xxxx

• 02 Augustus 2012 - 21:39

Christel:

Hallo!! Fijn om jullie weer te kunnen volgen nu wij ook weer terug zijn van een heel mooie reis! Superbedankt voor de mooie verhalen en prachtige ontroerende plaatjes. Liefs