Familie uitje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Familie uitje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Familie uitje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

20 December 2008 | Kenia, Nairobi

Vandaag hebben we met zijn 3-en een onderdeel (de dierentuin) van het Nairobi National Parc bezocht. Dat was top! We mochten zelfs een luipaardje van drie maanden vast houden. Wat een prachtig beestje. Maar het hoogtepunt van deze dag is toch wel dat we onze eerste familie foto hebben ‘geschoten’. (Helemaal compleet zijn we niet want Senna staat er (nog) niet op.)

Met Samuël gaat het goed, zoals jullie ook op de filmpjes zien. Hij is erg vrolijk. Soms iets ‘te’; vannacht begon hij om 1.00 uur te zingen en hij hield er pas om 3 uur mee op. Zijn eetlust is enorm en het lijkt wel alsof hij al flink gegroeid is sinds hij bij ons woont. Hij is ook veel actiever dan in het tehuis, vinden wij. Samuël brabbelt er al lekker op los. Een mix van Engels (car, bird) en Nederlands (papa, mama, hallo). We verwachten dat hij thuis pas echt Nederlands gaat praten. Hier praat toch iedereen (de kok, de pastor, de twee huishoudsters, de tuinman etc) Engels tegen ons en Samuël. Hij begint ook ondeugend te worden en dan zeggen we streng ‘nee’. Vervolgens begint hij heel driftig met zijn hoofd ‘nee’ te schudden. Tja, meneertje weet al goed hoe hij ons om zijn vinger moet draaien.

• 20 December 2008 - 16:50

Papa En Mama:

Net binnen van mijn werk en gauw even kijken of er nieuws is en jawel hoor wij zijn vandaag de eerste met een reaktie.
    Het ziet er geweldig uit en echt erg mooi, het is voor ons net als voor jullie iedere dag genieten. Wij zijn heel erg blij dat het allemaal zo goed gaat.
    Heel veel liefs van papa en mama.

Vandaag foto,s mee naar het werk genomen, ik heb al vele kandidaten die Samuel over willen nemen van jullie !!!
    Dropje, Scheetje, Lieverd, ze waren er allemaal weg van.

• 20 December 2008 - 18:51

Tamarinde:

Wachtend op de volgende in de kliniek zie ik nu beestenfoto's op jullie site. Familiefoto is top! En niet alleen samuel maar ook jullie zien er erg gelukkig uit. De kolieker is er ....moet weer aan het werk.

• 20 December 2008 - 19:07

Julieke:

Ik vind de foto's leuk. En vooral dat jullie met elkaar met een poesje erop staan.

• 20 December 2008 - 20:35

Tinie Gijsbers:

Hallo Frank, Elise en Samuel,
    Hardstikke leuk, dat het zo geweldig gaat met Samuel en jullie uiteraard. Fantastisch om alles zo te kunnen volgen door de berichten die jullie versturen. De foto's zijn ook mooi. Het is een echt ondeugend jongetje. Dat wordt nog wat. Groetjes en geniet ervan
    Tinie xxx

• 21 December 2008 - 11:34

Maartje:

Hoi Elise en Frank,
    Jeetje, ben super blij voor jullie! Jullie zien er helemaal als een happy family uit! Wat een belevenissen allemaal, geniet! Maar dat doen jullie al! Liefs, maartje

• 21 December 2008 - 11:55

Lilian En Koos:

Wat een super leuke foto! Dat luipaardje, hoe schattig... Wij wensen jullie hele gezellige kerstdagen daaro; dat moet wel lukken met Samuël erbij :-). Liefs Koos en Lilian

• 21 December 2008 - 11:58

Tante Betsie Roelofs:

Hoi Frank Elise en Samuel.
    Geweldig zo,n mooie foto.s.Ik geniet daar ook heel erg van,ik ga dan ook regelmatig bij jullie Mama kijken zodat ik dan ook op de hoogte blijf.Ik zie dat jullie daar met z,n drietjes erg van genieten.
    Liefs, tante Betsie en natuurlijk ook van Oom Flip.

• 21 December 2008 - 12:09

Marieke:

Wat een super leuke gezinsfoto jullie stralen alledrie!!!! Het is ook heerlijk dat Frank nog niet hoeft te werken lekker genieten met z'n drietjes!!!

Liefs en een dikke kus Marieke, Hennri en Gijs

• 21 December 2008 - 12:36

Betsy En Hein:

Fijn dat alles zo goed gaat met jullie.Het ziet er al uit als een hechte familie.Geniet er van. Liefs van ons allemaal.

• 21 December 2008 - 12:41

Papa En Mama:

goedenmorgen jongenlui,
    vanmorgen in de kerk hebben we de 1e lezing gehad uit het boek van Samuel, wij vonden dit wel erg leuk dat Samuel ook in onze kerk vernoemd werd. Na de H.Mis kregen we hier door verschillende reaktie,s van kerkgangers
    leuk he,
    groetjes uit Wychen en uit de Ant.Abt.parochie.

• 21 December 2008 - 13:10

Twan & Lieselotte:

Hoi,
    Vandaag met veel plezier en bewondering jullie weblog gelezen. We kunnen maar 1 reactie bedenken: WAUW!

3 mensen die voor elkaar zijn voorbestemd, wat een geluk!

Groetjes,
    Twan & Lieselotte

• 21 December 2008 - 13:16

Gerard Loes Hendriks:

Beste Elise en Frank,
    Wat hebben jullie een leuke zoon gekregen. Mooie ondeugende oogjes echt een scheetje.Leuk om jullie belevenissen op de voet te kunnen volgen.Wij zien jullie alle 3 genieten. En wij genieten niet minder!
    Fijne feestdagen en heel veel plezier met Samuel.
    Hartelijke groeten van ons.

• 21 December 2008 - 18:34

Jochem, Puck & Lieve:

Wouw, dat ziet er allemaal goed uit zeg!!!
    Die foto's zijn echt zo lief, Samuel heeft ook zo te zien al helemaal zijn draai gevonden (net als jullie trouwens hihihihi)

We kunnen bijna niet wachten totdat Lieve en Samuel saampies kunnen spelen.

Veel liefs van ons (k)

• 22 December 2008 - 09:04

Kim & Lennard:

hey luitjes, vanmorgen jullie filmpjes en foto's bekeken en verhaaltjes gelezen met Kim. Ziet er allemaal zo ongelofelijk goed en positief uit. Fantastisch dat jullie het geluk zo goed gevonden hebben samen daar! Geniet ervan samen en vooral jij Frank, 11 Jan. komt snel genoeg om de hoek kijken. Heerlijk menneke!
    groet,kim en lennard

• 22 December 2008 - 12:37

Gert-Jan En Irma:

dat ziet er allemaal goed uit zeg...........dat zal wel wennen worden voor Samuel als ie volgend jaar met kerst dezelfde temperatuur om zijn oren krijgt als het dit jaar gaat worden. Veel geluk daar en geniet ervan. groeten, GJ en Irma