Flying High... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Flying High... - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Flying High...

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

03 Juli 2009 | Kenia, Nairobi

Sinds vanochtend is de rose wolk nog groter en comfortabeler geworden; Samuël is officieel onze zoon en daar kan niets of niemand meer iets aan veranderen. Deze keer is het moeilijk de juiste woorden te vinden om het gevoel van blijdschap en dankbaarheid te beschrijven! Het is ZO fijn en we zijn ontzettend blij met de beslissing van de rechter. Deze keer geen moeilijkheden. We stonden nog op de parkeerplaats toen we gebeld werden door onze advocaat. Onze case was onverwacht naar voren geschoven en dus moesten we rennen. Bij aankomst meteen de kamer van de rechter in. Na 5 minuten moesten we er weer uit. Wij dachten dat het weer niet in orde was. Je begrijpt dat de verbazing groot was om te horen dat de rechter eindelijk haar zegen had gegeven over onze case. Volgende week het papierwerk regelen en dan écht naar Nederland. Nu nog wat onwerkelijk, maar we kijken er enorm naar uit! Het kan nu niet lang meer duren. Later meer daarover. We gaan nu eerst feestvieren! Én nog meer genieten van onze zoon Samuël Caleb James BAGGERMANS!

• 03 Juli 2009 - 12:29

Léon En Debby:

Frank, Elise en Samuel,

Wat een fantastisch nieuws ! Gefeliciteerd en geniet van dit moment.

groetjes,

Léon Debby Ruben Romeo

• 03 Juli 2009 - 12:33

Ernst:

what can i say... fantastisch! dikke knuffel ernst, vief, merijn en fien!

en kom dan maar snel een bourgondisch weekendje maastricht doen!

• 03 Juli 2009 - 13:10

Jochem:

Yes!

• 03 Juli 2009 - 13:42

Marcel En Ellen:

Vijfdubbel gefeliciteerd van ons allen. Enne .. Baggermans jr. komt er wel met z'n eigenwijze koppie met zonnebril. Geweldig!
    Groetjes uit het tropische(eindelijk) Wijchen.

• 03 Juli 2009 - 14:10

Saskia Van 't Hof:

Helemaal geweldig voor jullie! Van harte gefeliciteerd met het, nu officiële, ouderschap! Geniet nog van daar en alvast een goede reis naar NL.
    Groetjes, Saskia

• 03 Juli 2009 - 14:11

Renske & Alistair:

Lieve Elise, Frank en Samuel,

Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws. Geniet ervan en kunnen hopelijk snel kennis maken met Samuel!

Liefs Renske & Alistair

• 03 Juli 2009 - 14:25

Marga En Arnold:

Dag familie Baggermans. Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Samuel. Geweldig eindelijk is het zover.Een mooier cadeau had Opa Piet niet kunnen wensen voor zijn verjaardag.
    groetjes fam.Sengers

• 03 Juli 2009 - 15:39

Marlé En Vincent:

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!
    Eindelijk zijn jullie officieel een gezinnetje.

Groetjes uit Nijmegen

• 03 Juli 2009 - 16:16

Iwan, Wies En Hidde:

Van harte gefeliciteerd met dit prachtige nieuws. We zijn heel blij voor jullie!

• 03 Juli 2009 - 17:00

Maartje:

Jippie jippie!!
    ben heel heel heel blij voor jullie! Dikke kus uit Amsterdam

• 03 Juli 2009 - 18:05

Heidi:

Familie Baggermans
    GEFELICITEERD helemaal super!
    liefs Heidi Bas en Fleur.

• 03 Juli 2009 - 21:01

Ernst , Vief En Kids:

WAAAAUUUUUUW! Gefeliciteerd, geniet en tot heel snel.

Dikke zoen

• 04 Juli 2009 - 09:00

Ria:

geweldig nieuws Elise,Frank en samuel gefeliciteerd, ik hoop samuel gauw te zien vind het zo leuk manneke ben erg blij voor jullie. Wel thuis zie je gauw veel liefs Ria. xxxx

• 04 Juli 2009 - 09:27

Selma En Frank:

hoi hoi

wat een super nieuws
    gefeliciteerd met jullie zoon.

groetjes selma en frank
    (wachten op voorstel)

• 04 Juli 2009 - 11:33

Jan En Mien:

Wat een vreugde nu je Samuel echt jullie zoon kunt noemen.Hartelijk gefeliciteerdEn nu maar snel naar NederlandWat een mooi cadeau voor opa Piet,die vandaag jarig is.Veel liefs voor jullie drietjes.Tot ziens

• 04 Juli 2009 - 11:53

Annelies:

Hoi familie Baggermans,

Gefeliciteerd met deze mijlpaal !! Geniet ervan.

Groet,

Annelies
    mama van Jedida en Jotham
    ook geadopteerd uit Kenia

• 04 Juli 2009 - 11:54

Thea En Harry:

Proficiat met dit geweldige nieuws. Nu is de spanning gelukkig voorbij. We hadden het er samen net over gehad, toen opa Piet belde met het fijne bericht. Een mooi gezinnetje is nu werkelijkheid. Tot ziens
    in Wijchen.

• 04 Juli 2009 - 16:13

Frans En Pat:

Grandioos! Proficiat met de jonge Baggermans. Ook jij, Samuel Caleb James
    Baggermans, van harte proficiat: je had geen beter thuis kunnen treffen. Kom maar gauw naar jouw vader- en moederland. Je bent heel welkom. Tot spoedig!

• 04 Juli 2009 - 16:42

Marieke:

Lieve familie Baggermans,

Gefeliciteerd, helemaal geweldig Yeahhhhhh!!!!!!
    En wat een lieve foto's van jullie gezinnetje!!! Geniet van al dit moois en tot heel snel,

Liefs en een paar dikke zoenen

Marieke, Henri en Gijs

• 04 Juli 2009 - 18:51

Emmeline & Tom:

Wat een geweldig nieuws!

Eindelijk werken ze daar mee!

Erg leuke foto's van jullie complete gezinnetje!

Geniet ervan!

Groetjes uit Utrecht

• 04 Juli 2009 - 19:59

Zr. Pauline Marten:

Van harte gefeliciteerd met de officiele erkenning van jullie Zoon door de rechter. Wat een feest! Nu kan er niets meer mis gaan, en kunnen jullie na lange tijd, weer huiswaarts gaan.Heel veel geluk en gezondheid met dit alleraardige kereltje.
    OOk nog een hiep, hiep, hiep, hoera, Samuel James is jarig geweest.
    Elise ook vandaag Proficiat met de 67ste verjaardag van je Pa Een lieve groet, en verder veel succes toegewenst, Zr. Pauline.

• 06 Juli 2009 - 06:37

Gefeliciteerd!!!
    Nu is het officieel, neefje Samuel! Kan niet wachten hem te zien! Kus Hanneke

• 06 Juli 2009 - 08:38

Lennard:

hi Frank, Elise en Samuel, van harte proficiat met het goede nieuws. We zijn erg blij voor jullie! Klasse en tot snel in NL.
    Kim en lennard

• 06 Juli 2009 - 20:46

Fam Taman:

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie Samuel. Wat een heerlijk gevoel is dat he ! En zeker nu er ook zoveel problemen met de rechters zijn, zijn jullie waarschijnlijk extra blij dat het nu gelukt is. Geniet nog even van elkaar en Kenia want als jullie weer in Nederland komen komt er weer heel veel over jullie heen (maar wel leuk hoor)

Groetjes
    Jelle, Dianne, Ruben en Isis

• 07 Juli 2009 - 08:55

Tinie:

Hallo Elise,Frank en Samuel,
    Ontzettend blij, dat Samuel nu eindelijk tot jullie gezinnetje hoort. Ik wens hem een liefdevolle en gelukkige toekomst met jullie.
    Liefs en kusjes voor Samuel.
    Tinie

• 07 Juli 2009 - 19:45

Rieky Tielen:

Frank Elise en Samuel
    wat fijn voor jully dat

• 07 Juli 2009 - 19:53

Rieky Tielen:

Frank Elise en Samuel
    WAt fijn voor julle dat nu de spanning voor bij is van harte heel veel geluk liefde en gezondheid lieve groetjes