YES, YES, YES! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu YES, YES, YES! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

YES, YES, YES!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

15 December 2008 | Kenia, Nairobi

Om deze weblog te openen met papa Frank´s legendarische woorden. We hebben GEWELDIG nieuws: Samuël komt vanaf woensdag 17 december bij ons wonen! Dit hadden we nog niet verwacht, al ging het vandaag fantastisch samen. We zijn alweer erg HAPPY en zouden het graag met jullie willen vieren!!

Morgen gaan we met Samuël naar het ziekenhuis. Dit hoort bij de procedure. Daar zien we wel een beetje tegenop, want dit is zijn eerste keer buiten het weeshuis. En zoals iedereen wel weet, het ziekenhuis is nou niet direct de plek om eens gezellig naar toe te gaan…

Ook willen we iedereen hartelijk danken voor het meeleven en de lieve woorden. Zodra we thuis komen, kijken we meteen of er nog reacties geplaatst zijn. Daar genieten we erg van en zo hebben we het gevoel dat iedereen dicht bij blijft. We hebben inmiddels ook al met een aantal mensen op de skype gezeten. Een aanrader!! Ons adres is elise.vonk.

Wij blijven nog even in onze YES-stemming. Om jullie ook in een feeststemming te brengen, hebben we een paar filmpjes geplaatst van jullie vriendje Samuël…

• 15 December 2008 - 16:17

Ilse:

Hoi Frank, Elise en Samuël,

wat ontzettend leuk om jullie berichtjes te lezen. Ik ben zo blij voor jullie! En trouwens iedereen hier op kantoor leeft met jullie mee. Geniet er heel erg van met z'n drietjes!

Liefs

• 15 December 2008 - 16:27

Annick:

wauw, wat een hartebreker is die Samuel, mooie oogjes zeg... Ben super blij voor jullie :) Geniet ervan!!!
    Annick

• 15 December 2008 - 16:31

Hanneke En Axel:

Hoi Frank en Elise,

Wat heerlijk! Wat een mooi mannetje! Wat een geweldig neefje! We hebben zo veel bij te kletsen, jammer dat we elkaar net niet meer gesproken hebben na onze reis en jullie vertrek, maar jullie weblog staat op nummer 1 in onze favorieten! Liefs en een dikke knuffel voor Samuel!

• 15 December 2008 - 16:31

Karin:

wauw komt-ie woensdag bij jullie wonen? gaaf zeg!
    zo'n lief koppie heeft-ie , ik kan me voorstellen dat jullie op wolken lopen :)
    (overigens, hier vriest het dus wij lopen af en toe op ijs, hahaha)
    liefs!
    Karin

Tamarinde:

Hoi lieverds wat een geweldig nieuws! Ik zat net mijn collega's op het werk jullie website te tonen toen ik het bericht zag. GEFELICITEERD van ons allemaal hier. Geniet!

Jeroen Klomp:

Wat geweldig dat het zo goed gaat. Echt leuk om te lezen. Geniet ervan.

Cos:

Wat gaat dit snel! Geweldig! Ik geniet volop mee.

• 15 December 2008 - 16:36

Arma:

Geweldig, GEFELICITEERD met deze snelle actie! Geniet ervan!

• 15 December 2008 - 16:50

Julieke:

Ik hoop dat die het leuk vind en dat ze elkaar een beetje kennen. Gaat het goed met Samuel?

Tobias wil een cadootje geven aan die nieuwe kind. Ik wil dat die hier komt. Hier spelen wat het kindje wil

Kusje van Julieke en Tobias

• 15 December 2008 - 16:52

Alistair & Renske:

Lieve Elise en Frank,

Wat een fantastische verrassing dat Samuël nu al bij jullie komt wonen! Een beter kerst kan je je niet bedenken. Heel mooi om te zien hoe jullie genieten met z'n drieën! (en superleuk dat jullie dat delen via deze site).

• 15 December 2008 - 16:56

John:

Ik kan me voorstellen dat je door zo'n fantastisch bericht overdonderd bent. Ik hoop dat het morgen en kort bezoek aan het ziekenhuis is.

Liefs John

• 15 December 2008 - 17:21

Papa En Mama:

Hoi Frank en Elise,
    We zijn weer aan de late kant om te reageren, maar wij vinden het wel heel fijn nieuws, dat alles zo voorspoedig loopt en dat jullie een geweldige Kerst tegemoet gaan, ook voor mama,s verjaardag had geen groter kado kunnen sturen.Heel veel liefs van ons beide.

• 15 December 2008 - 18:54

Bas & Gerdy:

Fantastisch nieuws, wij drinken vanavond een drankje op jullie geluk. kus

• 15 December 2008 - 18:58

Mariken:

Wowwwww, da´s al over 2 nachtjes slapen!?!? Wat gaan jullie soepel en snel!! Da's een goeie start, en eng ook vast wel ja....maar gelukkig kennen jullie inmiddels álle kinderliedjes van buiten.....toch??? hihi
    Heel veel succes met deze nieuwe 'drempel' komt vast goed.
    Een extra dikke kus voor allebei (kleine Samuël durf ik nog niet te overdonderen ;-)

• 15 December 2008 - 19:28

Heidi, Bas En Fleur:

Dag lieve familie, We volgen jullie elke dag vanuit Alverna. Jullie stralen van alle kanten, maar dat kan ook niet anders met zo'n geweldig ventje! Mega goed nieuws dat Samuel vanaf woensdag bij jullie komt wonen. Fleur is meteen voor jullie aan de slag gegaan, het resultaat sturen we even per mail. Succes morgen in het ziekenhuis en tot snel. Groetjes en een kus voor Samuel (en jullie natuurlijk ook). Heidi, Bas en Fleur.

• 15 December 2008 - 20:29

Gerald En Marjon:

Superleuk
    voor jullie dat het allemaal zo goed gaat. Een hele ervaring.Het is een mooi manneke.
    Succes morgen in het ziekenhuis maar dat zal wel lukken denk ik.
    Groetjes Gerald, Marjon, Daan en Stijn.

• 15 December 2008 - 20:32

Bonkies:

Wat een super nieuws zeg! Het is zo mooi om te zien op de foto´s en video hoe jullie vertrouwen winnen bij jullie kanjer. Wij zijn trots op jullie!!!
    Aan jullie gezichten te zien, genieten jullie volop. En wij, weliswaar op afstand, ook.

Kus van ons aan Samuel, of is het Jimmie?

xx

• 15 December 2008 - 20:33

Jan En Lucy:

wij zijn erg blij voor jullie, want het is een groot geschenk. Proficiat. Wat mooi dat we alles kunnen volgen.
    Ook groeten en felicitaties met jullie prachtige zoon van Letitia.

• 15 December 2008 - 20:46

Marcel En Ellen:

Hoi Frank, Elise en Samuël,
    allereerst proficiat met dit geweldige nieuws, wat gaat het allemaal snel nu hè! Vanaf woensdag al echt een gezinnetje! Spannend, maar toch ook heel ontspannen zonder al die andere mensen om je heen. Heel veel pret samen!

• 15 December 2008 - 21:04

Natasja & Christophe:

Kijk eens aan. Wat ontzettend spannend! Dat moeten jullie het echt alleen klaren. Maar er is geoefend met andere kids. Dus dat gaat echt lukken.
    Nou volgende week dus Samuel op de skype ;-)

xxx-en en welterusten (als jullie wel in slaap kunnen vallen)

• 15 December 2008 - 21:07

Christel & Olaf :

Wat een top nieuws!! Dat al zo snel dat lieve kleine ventje bij jullie komt wonen. Gefeliciteerd en GENIET er van

• 15 December 2008 - 21:58

Fam Roelofs:

Zo ver weg en zo dichtbij, wij zijn ontroerd van de foto's en filmpjes. Geniet ervan! zo mooi!!!
    Hans en Lucia en kids

• 15 December 2008 - 22:23

Adelaide:

Zonet weer even gecheckt of mijn dagelijkse 'fix' nieuws uit Kenia er was, en jawel hoor! Heel fijn om te lezen dat het zo goed gaat. En hopelijk is het ziekenhuis zo voorbij. Zet hem op!

• 15 December 2008 - 22:33

Lieke:

Wat geweldig! Overmorgen al. Ben erg benieuwd en succes morgen.
    Hopelijk tot snel op de skype.

Heel veel liefs.

• 15 December 2008 - 23:30

Lieke:

Wat geweldig! Overmorgen al. Ben erg benieuwd en succes morgen.
    Hopelijk tot snel op de skype.

Heel veel liefs.

• 16 December 2008 - 09:03

Aukje:

Zit achter m'n computer op het werk in het mistige en koude Driebergen en kon het niet laten weer even te kijken......Wauw, wat goed zeg, fijn om al zo snel met zijn 3-tjes te kunnen zijn. Het is wel echt een lekker ding zeg! Enjoy sweeties!
    X Auk

• 16 December 2008 - 10:28

Timo:

geweldig nieuws; fantastische foto's ook! Dat wordt een warme kerst:-)

• 16 December 2008 - 10:37

Maurice Linnemans:

Hoi Frank, Elise and Samuel,

Wat geweldig mooi om jullie zo drie gelukkig samen te zien. De foto's samen als een gezin zijn geweldig, vooral Frank die teder een zoen geeft aan zijn zoon. Geniet met volle teugen van deze tijd samen, ver verwijderd van alle dagelijkse beslommeringen hier in het westen.

Groetjes,

Maurice

• 16 December 2008 - 12:33

Serva:

Hoi Elise, Frank en Samuel,
    Vanmorgen belde ik Anny om te vragen hoe het met jullie gaat. Ze gaf me het adres van deze site. Heb nu alles gelezen vanaf 7/12. Toon en ik zijn heel erg blij voor jullie dat deze droom eindelijk uitkomt. Wat een schatje, die Samuel. Vanaf morgen komt Samuel dus echt bij jullie wonen en kun je hem lekker zoveel knuffelen als je maar wilt. Veel geluk, liefde en gezondheid en alvast een dikke kus van mij voor Samuel xxx

Groetjes, Serva

• 16 December 2008 - 13:08

Kristel:

Hoi Elise en Frank,

Mijn moeder mailde het adres van jullie site net. Wat een schatje is Samuel. Ik wil jullie heel veel geluk toewensen met z'n 3-tjes,ook namens Wesley.

xxx Kristel

• 16 December 2008 - 14:21

Babs Klomp:

he elise en frank

superleuk.geweldig,eindelijk papa en mama.
    Onzettend fijn dat jullie samuel al mee naar huis mogen nemen.Geniet!!!!!
    Leuk trouwens die korte filmpjes.

• 16 December 2008 - 14:50

Jitske:

Hoi elise en frank,

Super gefeliciteerd. Ben heel blij voor jullie dat het nu eindelijk zo ver is. Een prachtventje! Geniet ervan! Veel liefs.

• 16 December 2008 - 15:50

Eline:

O wat een geweldig nieuws! Jullie verhalen zijn geweldig om te lezen en echt ontroerend.
    T manneke is nu al om op te vreten! Veel liefs, zal jullie snel uitgebreider mailen, want wij hebben ook leuk nieuws. X

• 16 December 2008 - 17:30

Aad:

das lekker nieuws, helemaal geweldig. Heerlijk snel zeg. Dan moeten jullie het wel goed doen met de kleine man en vertrouwen ze jullie volledig. Harstikke goed en mooi om te horen! EN blijven zingen he, das belangrijk!! All the best en fijne avond

• 16 December 2008 - 18:01

Marga En Arnold:

Proficiat!!! Nu ga je echt eeen gezinnetje vormen met Samuel. De foto's en de filmpjes zijn voor het thuisfront geweldig. Je leert Samuel toch ook wel Wijchense woordjes??
    Veel plezier morgen en geniet van alles.

• 16 December 2008 - 18:28

Vief En Ernst:

Lieve Frank en Elise,
    Wat waanzinnig allemaal. En super dat we met jullie mogen meegenieten. 17 december is al morgen!!!! Geniet van het papa-en-mama-schap, we blijven jullie dagboek volgen met heel veel plezier. Dikke zoen, Vief, Ernst, Fien en Merijn

• 16 December 2008 - 19:17

Jojanneke:

Hoi Elise & Frank,

Wat een fantastisch nieuws allemaal; Gefeliciteerd! Heel veel geluk met z'n 3(!!!)-tjes.

liefs, jojan

• 31 December 2008 - 10:56

Jan, Tonnie En Eline:

Jan en Tonnie vinden t een prachtkind! We hebben lekker de foto's gekeken en de verhalen gelezen. Veel liefs van ons allemaal en alle goeds voor 2009!
    Dikke zoen van de vogelenbuurtclan

• 02 Januari 2009 - 18:03

Elise,paul En Perry:

Hoi allemaal,
    Heel veel geluk en gezondheid voor 2009.
    Wat een geweldige fotos helemaal stoer.We hebben ze met zijn allen zitten bekijken. Perry wil graag Samuel ontmoeten moest erg lachen om zijn bad feest.
    Veel geluk en tot gauw.

Groetjes Familie janszen