Pa & ma aan de romantiek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Pa & ma aan de romantiek - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Pa & ma aan de romantiek

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

07 Januari 2009 | Kenia, Nairobi

Voor ons zijn de afgelopen vier weken nogal intensief verlopen met de nodige veranderingen. Vooral de verstoorde nachtrust en de regelmaat, is toch echt even wennen (voor zover dit ooit zal wennen?!'.

Maar nu we vier weken verder zijn, het allemaal iets normaler begint te worden en we sinds kort een eigen (mini) appartement hebben, waren we weer eens ouderwets toe aan romantiek. Even geen ‘pa en ma’ zijn, maar Frank en Elise. Frank kwam thuis met een grote bos bloemen, een goede fles wijn en lekkere boodschappen. Jaja, een goed begin is het halve werk...

Terwijl Frank de keukenprins uithing (op een twee-pits), deed ik een poging om onze ongezellige woonkamer te ‘pimpen’. We hebben heerlijk gegeten, gekletst en gelachen over onderwerpen die niets met Samuël en/of ouderschap te maken hebben. De wijn vloeide… en hakte erin, evenals de gebroken nachten.

Wij beginnen ons af te vragen of ouderschap en romantiek eigenlijk wel samen gaan?

• 07 Januari 2009 - 20:33

Papa En Mama:

Het was geen gek idee van Frank om er eens een blosje bloemen en een fles wijn tegenaan te gooien. Na maanden van geduld, na weken van te weinig rust, moeten jullie ook het geluk en de liefde van Samuel vieren onder het genot van een glas wijn en een lekker etentje.
    Jullie hebben het verdiend en wie weet past de nachtrust en die van Samuel zich hier op aan.
    Liefs uit Wychen.

• 07 Januari 2009 - 22:18

Lieke:

Net als de dinsdagavond etentjes....... Heb je ook je bedankje gehad? Str........ :) of een massage.
    Liefs

• 07 Januari 2009 - 22:32

Mariken:

zoooooooo leuk dat jullie bijna alles met ons delen... ;-) xx

• 07 Januari 2009 - 23:23

Adelaide:

Natuurlijk gaan ze samen, het is alleen een beetje extra werk , en "anders" (zie ik daar een babyfoon staan rechtsonder op de tafel???). Heel verstandig dat jullie er meteen werk van maken, die romantiek!

• 08 Januari 2009 - 08:29

Romantiek?:

Ja wat zal ik zeggen, soms wel lastig die romantiek en een kleine man die je veel wakker houdt. Naud heeft afgelopen 2 dagen lekker lopen spoken, en als je er dan om 6 uur uitmoet, word je ook niet altijd een vrolijk man....Wel dinsdag avond met Es lekker naar de Bijenkorf en sushi gegeten en onze vriend hield zich geweldig ondanks de kou, alleen in de nacht is het even anders nu...geniet ze en vandaag eerste marathon op natuurijs sinds > 12 jaar. Lekker belangrijk als je in tropische temperaturen zit.

Geluk

AAD

• 08 Januari 2009 - 17:10

Franca:

Ehhhh, willen jullie een serieus antwoord op deze vraag?

Nee, he! hihi.

Maar, voor t geval jullie (ongevraagd)advies zouden willen; Geniet van elk "romantisch" moment, ookal is het maar 5 seconden...T kan voor tijden weer t laatste laatste zijn.
    En wees erg creatief in het "zien" van romantiek.
    Dan komt t allemaal wel goed.

Liefs uit Lauwe xx

• 08 Januari 2009 - 17:28

Ernst:

hahahahaha hehe hahahahaha. hehe. ff bijkomen dus. nou ehhh hoe romantisch is een luier.... of 's nachts in de kou (ja wel hier) je bed uit.... ouderschap en romantiek gaan niet samen, maar naast het ouderschap blijft nog genoeg gelegenheid over voor romantiek!

• 08 Januari 2009 - 19:44

Arma:

Ook al reageer ik niet op ieder berichtje, ik lees ze WEL allemaal trouw want het BLIJFT genieten om mee te leven met jullie avonturen van klein tot groot, van papa-mama tot romantiek, van juridische aspecten tot politiek... Ga zo door, blijf me vermaken!

Lfs,
    Arma

En natuurlijk de best mogelijke wensen voor dit voor jullie drietjes zo bijzondere jaar!

• 08 Januari 2009 - 19:47

Elise Janszen:

He ouders,
    Wat een verhaal!!!
    Gewoon genieten. Geloof me dat komt goed de romantiek. Effe wat anders plannen hahah.

kus Lies

• 12 Januari 2009 - 20:09

Ria . V.Mechelen .:

hallo elise en frank erg leuk al die filmpjes ik heb er van genoten. Ik wens jullie met ze drietjes alle goeds voor 2009. veel liefs Ria ( restaurant) Ik blijf jullie filmpjes en berichten volgen knuffels voor jullie ,drietjes tot gauw.