Where God made Holiday* - Reisverslag uit Kwale, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Where God made Holiday* - Reisverslag uit Kwale, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Where God made Holiday*

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

06 Januari 2013 | Kenia, Kwale

Nogmaals een heel mooi 2013 gewenst! Dat je dromen & wensen uit mogen komen!

Voor ons is 2013 fantastisch begonnen! Onderweg naar Kwale reden we langs een bord met de tekst ‘Where Gode made Holiday’ (Vertaling van de titel: Waar God Vakantie schiep). Deze tekst is allesomvattend! We hebben genoten van:

• Het gezelschap en goede zorgen van Marie Louise en haar meiden Zoe en Nahla
• Het inluiden van Oud & Nieuw op een hele relaxte manier
• De verhalen van Marie over 4Kenia, haar studenten en ondernemen in Kenia
• Onze spelende kinderen van 1, 2, 4 en 5 jaar
• De eerste echte zoen van Samuel
• De witte stranden en azuur blauwe zee
• De verse vis
• Snorkelen met z’n allen
• De kleuren & vormen van bijzondere vissen
• Het uitzicht over de vallei van Simba National Park
• Borreltijd
• Het zwembad van 5-sterren Swahili Hotel
• Family time
• Kortom, het ultieme vakantiegevoel!

PS. Helaas waren de dolfijnen met vakantie (6 van de 7 dagen zijn ze te bewonderen) maar net niet de dag dat wij het Natuurreservaat (Wasini Island) bezochten. Niet getreurd, we gaan gewoon weer terug!

• 06 Januari 2013 - 21:45

Marcel En Ellen:

Hallo Elise en Frank en the kids,

Wat een fantastische foto"s en wat een mooi hotel! Lijkt me een heel exotisch oud en nieuw, zeker als je dat afzet tegen het druilerige Nederland. Tegelijkertijd weten we dat jullie graag weer snel in Nederland zouden zijn, maar wij vertrouwen er op dat dat allemaal goed komt! In de tussentijd, geniet en P.S. Ik wil het adres van dat hotel wel hebben hahah.

Groet Ellen en Marcel.

• 06 Januari 2013 - 23:55

Mariken:

Joehoeeee! De Vonk spat van de foto's :-)
    wat stralen jullie weer met z'n allen; blij dat jullie met ons delen DANK
    Al m'n liefs en kussen

• 07 Januari 2013 - 14:22

Zr. Pauline Martens:

Hallo Elise Boy's en vrienden,

Heel fijn te horen dat jullie niet bij de pakken neerzitten maar stevig doorgaan na de voor kerst minder goede berichten. Houd vol en blijf positief denken, het komt goed!
    Ik had een goed gevoel over jullie genomen vakantie, goed gedaan. Het leven in deze tijd is spannend maar moet ook leuk blijven, en daar besteden jullie veel tijd aan. Het komt jullie allen tengoede.
    Bravo!!!
    Lieve groet,
    Zr. Pauline.

• 12 Januari 2013 - 17:40

Ilse Van Gulik:

Ha familie Baggermans,

ziet er geweeeeldig uit!! Wat fijn dat jullie zo genieten!

Veel liefs,

Ilse