Proefdraaien - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Proefdraaien - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Proefdraaien

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

13 Januari 2009 | Kenia, Nairobi

Samuël ging maandag proefdraaien op de Nederlandse school. Het was een succes. Op 2 februari a.s. gaat hij voor het eerst echt naar school. Wordt vervolgd...

  • 13 Januari 2009 - 06:56

    Vief En Ernst:

    Het ziet er uit als een waanzinnig mooie school. Wij zijn ook weer klaar voor een nieuwe dag, boterhammen gesmeerd, aangekleed en over een half uurtje is iedereen er weer van door naar school. Samuel jij ook veel plezier op school Fien en Merijn vinden het er super leuk.

    Een lekkere dag vandaag allemaal en dikke zoen van de dubbeldammen.

  • 13 Januari 2009 - 10:06

    Mariken:

    eej Vonkster had je een writersblock??? En dan ineens 3 (!!!!) verhalen...en fotoooooooos!! (over dat filmpie gaan we t maar nie hebben hè coach :-P )
    Super om te horen dat jullie wereld groeit, klinkt als een verademing!! En mooi dat jij nu weet waar je heen kan als manlief centen aan t verdienen is haha! Maar die HIKkers kunnen jullie wel missen geloof k ..had zo leuk kunnen zijn ;-)
    School ziet dr al veelbelovend uit..en heeeel toevallig val ik op hele stoere jongens met een tintje...!! Grrr..

    dikke kussen lieverds


  • 13 Januari 2009 - 19:46

    John:

    Ik heb erg veel zin in februari. Natuurlijk vakantie maar ook dat we elkaar weer eens zien. Wat hockey betreft is het zeker een natuurtalent maar marathons schijnt ook een goede optie te zijn als het een sportcarriere wordt. Hier heb ik met onze kids op het ijs geschaatst en met name Julieke vindt het echt te gek en dat doet ons natuurlijk weer veel plezier. Groeten John

  • 13 Januari 2009 - 19:57

    Ria:

    wat is het een mooi mannetje,leuk om te zien hoe hij het na ze zin hebt op school.Op die fiets schitterend allemaal. Ik vind alles erg mooi en leuk, veel liefs van mij.

  • 14 Januari 2009 - 15:21

    Gerard Helmink:

    Hallo Elise, Frank en Samuel.
    Van harte gelukgewenst met julli zoon Samuel.
    Fantastisch om te lezen dat het jullie goed gaat en wat een mooi mannetje hebben jullie in Samuel gekregen!En dat jullie dat ook vinden straalt vanuit elk bericht je tegemoet!
    Het zal me benieuwen Frank of je inderdaad wat struktuur in de Keniase Orange weet te krijgen.... Leuk om te lezen dat in de reflectie van 2008 ook wij (AkzoNobel) nog vermeld worden, al vraag ik me nu natuurlijk onmiddelijk af of we toch niet teveel betalen.. -:)
    Ga je nu ook met de bus naar je werk Frank of heb je als Senior VP een eigen auto met chaffeur? Zelf rijden zal wel geen optie zijn....
    Ik wens julle een hele goede tijd verder in Kenia en dat de procedures ten aanzien van Samuel voorspoedig mogen verlopen. Een heel goed en gelukkig 2009 toegewenst of zoals wij dat in de Achterhoek zeggen "Weul Heil en Zegen in het Ni'je joar!
    Hartelijke groet
    Gerard Helmink

  • 14 Januari 2009 - 16:01

    Tante Joke :

    eindelij kan ik weer bij mijn computer de schilder is bijna klaar het is heel mooi geworden ik ga er een avond voor zitten om het dagboek te lezen wat leuk dat samuel naar school gaat ik moet nog lezen of samuel ook nederlands leert praten lieve groejes voor alle drie oom andre en tante joke

  • 15 Januari 2009 - 05:57

    Tom En Monique:

    Hoi Elise, Frank,

    Leuk dat Samuel ook naar de Nederlandse school gaat.
    Op welke dagen gaat ie?

    Maliek is deze week ook voor het eerst naar de Nederlandse school geweest. Hij vindt het echt geweldig. Maliek gaat voor 2 ochtenden in de week: dinsdag en donderdag

    Groetjes,
    Tom, Monique en Maliek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samuel en Caleb

Dag allemaal, Op 17 juli as ontmoet ik mijn ouders en broer Samuel voor het eerst. Dat zal wel even wennen zijn. We gaan veel leuke dingen doen met elkaar en Kenia verder verkennen. Onze avonturen & foto's zetten we op deze weblog. Dan leren we elkaar alvast een beetje kennen. Tot mails/ziens! Groetjes, Frank, Elise, Samuël en Caleb

Actief sinds 07 Dec. 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 199399

Voorgaande reizen:

11 Juli 2012 - 11 Januari 2013

Ons tweede wonder!

Landen bezocht: