Verhuisbericht - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Verhuisbericht - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

25 Januari 2009 | Kenia, Nairobi

WIJ ZIJN VERHUISD! Eindelijk. Het heeft wat tijd gekost om geschikte woonruimte te vinden. Maar het is gelukt. We zijn zo blij! Alles is nog nieuw. De huurprijs is hetzelfde als bij Pastor Ian. Oordeel zelf maar of we erop vooruit zijn gegaan…

Ons adres is:
Frank, Elise en Samuël Baggermans-Vonk
Lantana Thompson apt no G2
P.O. Box 14533-00800
Nairobi – Kenya

Oproep:
• Onze muren zijn nogal kaal, dus kaartjes, foto’s en tekeningen zijn van harte welkom!
• Ook tips over hoe we een jongetje van anderhalf de hele dag zoet houden, zien we graag binnen komen!

• 25 Januari 2009 - 10:12

Adelaide:

Jongetje van anderhalf bezighouden - tja, beetje routine in de dag inbouwen (morning tea, hebben ze dat in Kenia ook?), iedere dag een kleine excursie (naar een winkel of zo). Euh, ik weet het verder ook niet; maar zorgen dat dat zwembad gevuld gaat worden!

• 25 Januari 2009 - 11:52

Marcel En Ellen:

Hoi,

de woning ziet er goed uit, zeg!
    Tips om Samuël bezig te houden: koop wat verf, kwasten en papier en ga samen lekker kliederen (of laat hem vingerverven). En....
    je hebt meteen wat kunstwerken voor aan de muur. Primitieve kunst kan erg mooi zijn! Succes verzekerd!!
    Groetjes, Marcel en Ellen.

• 25 Januari 2009 - 12:12

Tamarinde:

Pastor Ian heeft zijn roeping gemist geloof ik. Weet kennelijk erg goed wat te vragen voor een appartementje!! Jullie zijn er echt op vooruitgegaan.

• 25 Januari 2009 - 18:24

Ilse En Robert:

Hé lieve mensen,
    Ziet er goed uit!Fijn dat het gelukt is iets naar jullie zin te vinden. En gooi in ieder geval water (of zand) in dat gat!

• 25 Januari 2009 - 20:52

Cos:

Enorm leuk om jullie verhalen steeds weer te lezen.
    Prima plekje lijkt me.

• 26 Januari 2009 - 06:44

Karin:

tjaaaa.... ik weet het niet hoor. Bij Pastor Ian had je tenminste een roze badkamer en een roze keuken :P ;) :D

• 26 Januari 2009 - 07:12

Annick:

joehoeee, zit er mooi uit !!!! Gaaf hoor, lees jullie blog heel vaak..

Groetjes
    Annick

• 26 Januari 2009 - 07:56

Taco:

Mooi plekkie hoor! zit er al water in ;-)? leuk jullie verhalen te lezen!
    Ciao

• 26 Januari 2009 - 08:01

Jan En Lucy:

Wat een mooi huis!!jullie blijven daar toch
    niet wonen?Het zijn allemaal leuke berichten
    Hoe is het met Frans z"n
    werk.Hier in Wijchen is
    alles goed.Hetis nog
    winter hier.Samuel maakt
    heel wat verhuizingen mee.
    Groetjes Jan en Lucy.

• 26 Januari 2009 - 09:23

Lennard:

die pastor had het goed geregeld met jullie prijs vergeleken met jullie nieuwe optrekje! ziet er goed uit. let wel effe op, er zit geen water in het zwembad! groet,lennard

• 26 Januari 2009 - 15:43

Michel Postmaa:

Hi Frank en Elise. Mooie website en wat goed dat jullie de ouders van Samuel zijn geworden! Veel succes en plezier daar. Groet Michel

• 26 Januari 2009 - 16:28

Marieke:

Dat ziet er een stuk beter uit, jullie zijn er erg op vooruit gegaan.
    Heb je al een duik in het zwembad genomen.....? hi hi Gijs speelde bij mij tot 2 jaar nog veel in zijn box maar dat hoef je nu niet meer te proberen.
    Kinderen vinden maar kort iets leuk. Dat houd in een heel groot ochtend programma maken, tekenen, verfen met de auto's spelen. blokken bouwen buiten wandelen en zwemmen....succes!!!
    En geniet van jullie nieuwe huisje,

Liefs en een dikke kus Marieke, Henri en Gijs

Hoi Elise, Frank & Samuel,

Leuk te lezen op jullie wieblog. Voor ons zijn er een hoop dingen erg herkenbaar: Wij hebben februari vorig jaar onze zoon Ruben in Haiti opgehaald. Dus veel herkenbaarheid ondanks totaal verschillende procedures.

Heel veel succes verder en eenmaal terug in NL komen we elkaar misschien weer eens tegen.

• 29 Januari 2009 - 10:26

Johanneke:

Hallo,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
    Het lijkt erop dat het dichtbij ons appartement is. Zal ik volgende week even bij je checken wanneer je Samuel naar school brengt (of op komt halen).

Johanneke
    (die juf van school die je vorige week bij de Nakumatt tegen kwam)

• 28 Maart 2009 - 13:54

T&A&J:

Hallo Jullie kennen ons niet , maar ook wij zijn zeer geintreseerd in adoptie vanuit Kenia

Graag zouden we meer weten over de verblijfplaats lantana waar jullie nu verblijven hebben hun een website en wat kost zoiets per maand?

Groetjes Tiemen, Anneke en Jonathan