Geen woorden, maar plaatjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu Geen woorden, maar plaatjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

Geen woorden, maar plaatjes

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

17 Juli 2012 | Kenia, Nairobi

Vandaag was echt geweldig. Caleb is een kanjer en Samuel ook! We zijn nu al zo trots op onze zonen. Kijk eens wat lief!

• 17 Juli 2012 - 19:00

Alex, Karien En Kiki:

Mooie, ontroerende foto's. Wat een mooi gezin zijn jullie. Proficiat.

• 17 Juli 2012 - 19:17

LMEA:

Wij vinden dit zo leuk en fijn! Voor jullie - en voor ons om mee te maken. Prachtige plaatjes!
    Liesbeth, Michiel, Enan en Amaris

• 17 Juli 2012 - 19:44

Kim & Lennard:

Hartstikke mooi, eerste stapjes gezet naar een mooie toekomst samen!

• 17 Juli 2012 - 20:14

Natasja:

Heel fijn dat we jullie weer zo kunnen volgen. Wat super toch. Allemaal kanjers! Dikke kus

• 18 Juli 2012 - 06:44

Tamarinde:

beetje ruzie met het toetsenbord.......had ik de kinderen toch niet eerst weg moeten sturen?
    hoe dan ook foto's zijn prachtig en reactie van vandaag staat bij gisteren.
    tot snel.

• 18 Juli 2012 - 09:44

Annick:

Ha familie, wat een goed nieuws, gefeliciteerd met caleb!!! Wat een mooi jongetje... weer...
    Wij zijn nu bij annie, Ja, jouw moeder... en worden verwend.. met name hans natuurlijk... ik loop zo laatste 20km mee...
    Ik stuur je foto VIA Twitter
    Liefs annick

• 18 Juli 2012 - 11:49

Hanneke:

Joehoe, welkom in de familie Caleb! Je bent een knapperd!

• 18 Juli 2012 - 16:04

John:

wat een leuk neefje!! Ik denk dat alles toch weer een emotionele achtbaan voor jullie is maar gelukkig gaat het om leuke dingen. Veel bewondering ook voor jullie organisatietalent; in die korte tijd alles thuis en in Kenia regelen... petje af. Het Kenia van nu is erg anders schrijf je, naast de prijzen niet in negatieve zin hoop ik. Hoe is Caleb zelf, slaapt hij bijvoorbeeld goed? Moet toch ook voor hem een enorme verandering zijn. Wij zijn bezig met de laatste voorbereidingen voor de vakantie. Stuur anders nog maar een mailtje. Liefs john tamarinde en de kids

• 18 Juli 2012 - 20:06

Andrea & Tygo:

Hallo daar in het verre Kenia...,

Wat een mooi mannetje zeg...!! Om trots om te zijn... Super stoer Samuel met je kleine broertje..!!! Leuk om jullie zo te volgen...
    Groetjes van Tygo aan Samuel..

Groetjes
    Andrea en John
    Tygo & Levi

• 19 Juli 2012 - 00:39

Serva:

Wat een schattig jongetje, Elise, Frank, Samuel van harte gefeliciteerd met Caleb Hosea. Hartstikke leuk dat we jullie weer kunnen volgen op deze site. En Elise, jij bent een geboren schrijfster! Wij duimen dat deze keer alles voorspoedig zal verlopen, liefs van Toon en Serva

• 19 Juli 2012 - 09:01

Aad:

heerlijke berichten en mooie plaatjes en gewoon geen woorden maar daden!!

enjoy de tijd daar en hopelijk weer snel in Nederland, waar t zo mooi zomer weer is, alleen maar genieten.... :(

take care en dikke kus

aad en family

• 19 Juli 2012 - 13:03

Beatrijs:

Lieve mensen,

Wat een prachtige foto's al! Inderdaad ontroerend...geniet van alles wat er op jullie afkomt.. Ik denk aan jullie! Dikke zoen!

• 19 Juli 2012 - 13:13

Marion Derks:

Hallo Samuel, en ouders!

Wat leuk om jullie zo te volgen.
    En Samuel, wat heb jij een lief broertje!!
    Geniet van elkaar!

Vele groetjes,
    juf Marion :-)

• 02 Maart 2013 - 23:17

Jan En Nellie Willems Ravenstein:

Wij wensen Julie een Happy Landing en een warm welkom THUIS . De groeten van Jan&Nellie.