De ezel met 1 oor - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu De ezel met 1 oor - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Samuel en Caleb Baggermans - WaarBenJij.nu

De ezel met 1 oor

Door: Elise Vonk

Blijf op de hoogte en volg Samuel en Caleb

12 November 2012 | Kenia, Nairobi

Nee hoor, bij het huiswaarts rijden na een heerlijk weekend Malu Lodge in Naivasha had Samuel het niet over het prachtige uitzicht, de heftige regenval, de pittige wandeling naar de ‘verborgen warmtebron’, het vlinderparadijs, het knusse huisje met grote openhaard en comfortabele bad, het prettige gezelschap van Geert, Miranda, Marbillon en Nathan. Nee, hij had het alleen maar over de wilde ezelrit en de ezel met het ene oor…

Je merkt het; zo slecht hebben we het niet. En zolang we in Kenia zijn blijven we lekker avonturieren en het land ontdekken. Aankomende zaterdag komen Natasja, Christophe, Tim en Isabelle uit Friesland helemaal naar Kenia gevlogen voor ons. We kijken er naar uit!

• 13 November 2012 - 11:03

Zr. Pauline Martens:

Wat zijn het schatjes, en wat genieten jullie daar. Ga zo door!!!!

Lieve groeten,
    Pauline.

• 13 November 2012 - 16:12

Jan En Mien Van Herwijnen:

hallo lieve mensen,
    jullie beleven erg mooie dingen.
    kan me voorstellen dat de ezel met een oor grote indruk heeft gemaakt.
    gaat alles naar wens??
    zit de helft van de tyd erop?
    wij wensen jullie alle goeds.
    veel liefs,jan en mien.

• 16 November 2012 - 20:39

Tom En Monique:

Hoi lieve familie,

We volgen jullie blog nog steeds hoor! Met toch wel wat heimwee lezen we jullie verslagen en ook de foto's doen ons weer terug verlangen naar Kenia, zeker nu het hier in Nederland steeds kouder wordt. Geniet ervan en Samuel krijgt de groeten van Maliek.

Groetjes,
    Tom, Monique, Maliek en Matthew

• 18 November 2012 - 21:17

Oom Andre En Tante Joke,:

Hallo lieve familie,

Eindelijk een reactie van ons,op de eerste plaats bedankt voor de mooie kaart zo ver weg en nog denk je aan ons.Elise en Frank wat een prachtig stel en wat genieten jullie ervan.ik heb veel van jullie verslag en gelezen en het is niet allemaal even gemakkelijk maar positief blijven denken.Andre wordt morgen 19 nov,aan zijn schouder geopereerd een pees is gescheurd daar is hij een hele poos zoet mee,maar het komt goed,Elise ik ga weer veder met het lezen en het kijken naar de prachtige fotos.

heel veel lieve groeten,
    Oom Andre en Tante Joke

• 29 November 2012 - 10:11

Ilse:

Ziet er heerlijk uit! Geniet er zoveel mogelijk van. Soms is het misschien niet makkelijk. Maar hier in Nederland is het ook maar gewoon saai en koud hoor ;-).

Samuel (of ook hulp van Caleb?), dankjewel nog voor de mooie tekening die ik via de post kreeg toen ik ging trouwen. Hij hangt aan de muur bij ons!

Liefs,
    Ilse